Poludnevni program ranog učenja njemačkog jezika

 U našem vrtiću u pedagoškoj godini 2003./2004. započeli smo provedbu programa ranog učenja njemačkog jezika. Ponudom poludnevog programa ranog učenja njemačkog jezika željeli smo omogućiti djetetu da u igri, druženju i komunikaciji, u spontanoj interakciji dijete-dijete, dijete-djeca, dijete-odgojitelj na zanimljiv način razvije zanimanje i motivaciju za učenje njemačkog jezika. Uz svakodnevan kvalitetan govorni model već niz godina kreiramo uvjete kako bi svako dijete, sukladno svojim sposobnostima, moglo stjecati elemente (pravilan izgovor i intonaciju) važne pri učenju njemačkog jezika. U radu koristimo dva pristupa: situacijski pristup u kojemu djeca usvajaju njemački jezik u svakodnevnim životnim situacijama i provedbom organiziranih aktivnosti.

RAZMIŠLJANJA RODITELJA DJECE UKLJUČENE U POLUDNEVNI PROGRAM RANOG UČENJA NJEMAČKOG JEZIKA

M. Š: “Vanja je kroz razne pjesmice i igre, priče stekla zavidno znanje njemačkog jezika za jednu sedemogodišnju djevojčicu. Kada je krenula na jezik nismo imali niti očekivanja, niti ideje da li će ona uistinu prihvatiti i usvojiti jezik.“

 

M. Š: “Matej je u program uključen četiri godine. Zadovoljna sam programom, jer je usvojio dosta riječi, te ima odličan naglasak. Preporučila bih učenje jezika u najranijoj dobi, jer je najučinkovitije i pristup je izvrstan.“

A. S: „…zapravo se njemački jezik prožima kroz svakodnevni rad s djecom. Zadovoljni smo što je Patricija u tako kratkom periodu puno toga savladala.“

Galerija slika:

 


Ispiši stranicu